Biarlah Aku Sendiri Dengan Rindu

List Of Biarlah Aku Sendiri Dengan Rindu References. 3k views, 33 likes, 10 loves, 3 comments, 94 shares, facebook watch videos from video cinta az: Watch popular content from the following creators:

Mencari Redha Allah Rindu yang Tidak Membawa Erti
Mencari Redha Allah Rindu yang Tidak Membawa Erti from dayuwans.blogspot.com

Biarlah aku sendiri dengan rindu masa yang menawarkan segala kepedihannya ku yang terseksa kuhadapi dengan redha kujadikan segalanya teladan titik usia di suatu masa mungkinkan tiba. G aku siapa kau anggap apa. 3k views, 33 likes, 10 loves, 3 comments, 94 shares, facebook watch videos from video cinta az:

Manalah Mungkin Hati Yang Luka Terbalut Luka Lagi Manalah Mungkin Rindu Tersiksa Akan Tersiksa Lagi Biarlah Sudah Aku Sendiri Untuk Apa.


Rindu tersiksa akan tersiksa lagi. Biarlah aku biarlah air mata ini melukiskan sejarah cinta. Karena aku terlalu takut, jika rindu ini mendapat penolakan a38.

Muara Cintamu,Aku Rela Dengan Semua Kenangan Yang Engkau Titipkan Walau Terasa Pahit Lalu Ku Membisu,Tapi Izinkanlah Aku.


C diri siapa yang bisa tahan g bila ditinggal sayang. Biarlah aku sendiri dengan rindu masa yang menawarkan segala kepedihannya ku yang terseksa kuhadapi dengan redha kujadikan segalanya teladan titik usia di suatu masa mungkinkan tiba. *** apa yang lebih indah dari sunyi, ketika aku seorang diri, dan tiba.

Mungkin Aku Masih Belum Percaya Dengan Semua Ini.


Ada kalanya kau datang walaupun tidak aku relai menyusur jalan mimpi ku memberi janji seribunya rindu pada ku di dalam lena tiada gunanya (korus) biarlah aku sendiri dengan rindu. Discover short videos related to sendiri dengan rindu on tiktok. Lirik mengenangmu dari kerispatih ini dipublikasikan pada tanggal 9 januari 2007 (16 tahun yang lalu) dan diciptakan oleh badai kerispatih.lagu ini ada di dalam album.

Tiktok Video From NadπŸ•Š (@Nnfbi_):


D g kau harap diriku lagi. Biar saja nanti pun datang lagi. G manalah mungkin rindu tersiksa c dm g akan tersiksa lagi.

Biarlah Aku Sendiri Dengan Rindu


C diri siapa yang bisa tahan g bila ditinggal sayang. Biarlah aku sendiri dengan rindu masa yang menawarkan segala kepedihannya terlerai. Biar saja tanpa rindu sekali ini.

Belum ada Komentar untuk "Biarlah Aku Sendiri Dengan Rindu"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel